ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: شنبه 30 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:25
دیشب و امروز فیلم the fault in our stars رو دیدم.فیلمش هم مثل کتابش خیلی خوب بود.
و امروز فیلم dead pool رو که کمی ازش رو دیده بودم تموم کردم.
اونم خوب بودش.و به جز اینا کار خاص دیگه ای نکردم کلا :)
شاید بعدا هم سلام بمبئی رو ببینم.
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 207 تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:32
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: شنبه 23 ارديبهشت 1396 ساعت: 20:29
در هیچ سالی از عمرم انقدر از اردیبهشت لذت نبرده بودم! صبحایی که بارون میاد،بوی بسیار خوب گل ها توی خونه، زیبایی بصریشون، هوای عالی،حسای خوب.... خداروشکر که انقدر خوووبه این روزا :) خدای جان شکرت :)
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: شنبه 23 ارديبهشت 1396 ساعت: 1:29
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 199 تاريخ: شنبه 23 ارديبهشت 1396 ساعت: 1:29
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 186 تاريخ: چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 ساعت: 21:23
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: شنبه 16 ارديبهشت 1396 ساعت: 18:26
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 210 تاريخ: شنبه 16 ارديبهشت 1396 ساعت: 18:26
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: شنبه 16 ارديبهشت 1396 ساعت: 18:26
دو سه تا کبابی توی شهرمون هستن که من عاشق کباباشونم. امروز از یکیشون کباب گرفتیم و در یه تصمیم یهویی نشستیم سر میزی که توی ایوون گذاشتیم غذا رو خوردیم.به شدتتتت چسبید :) باغچه مون پر از گلای خوشگله. صورتی،قرمز، سفید،نارنجی و... همینکارا رو میکنین آدم عاشق خونه میشه دیگه :)
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: شنبه 16 ارديبهشت 1396 ساعت: 18:26